Hra se stala ústředním tématem Letošního Zlin Design Weeku a v tomto duchu se neslo i 11 výstavních modulů umístěných v centru Zlína. Fatra se po minulém ročníku, kdy hlavním prvkem modulu byly nafukovací hračky pro děti, zaměřila na starší generaci a hlavním sloganem „Není vinyl jako vinyl“ zaujala pozornost nejednoho kolemjdoucího. Vkusné propojení tématu hra a reprodukované jazzové hudby z gramofonu, která zanesla kolemjdoucí do minulého století, s moderním využitím vinylu při výrobě podlahových krytin bylo osvěžujícím zážitkem. Gramofonové desky vytvořené z podlahových krytin pak vkusně doplnily celkovou atmosféru modulu. Současně má Koma modul představit novou kolekci podlahových krytin Thermofix. Ladné tóny během celé výstavy sváděly kolemjdoucí k zastavení se a jemnému pohupování se v bocích. Cílem Fatry bylo nejen rozdávat radost, ale poukázat na vývoj využití plastů od vinylových desek až k vinylovým podlahám. Od konce 19. století až do 80. let 20. století byly gramofonové desky nejpopulárnějším nosičem zvukového záznamu. Přestože jejich éra se nachýlila ke konci, vinyl v jiné podobě novou éru započal. Propojení současného výrobku s motivem historicky nejznámějšího nositele přívlastku „vinylový“ je do 13. 5. 2018 ke shlédnutí v modulu, který si pro vás firma Fatra, a. s., připravila.Hudební motivy znázorňují počátek využití vinylu a dekorativní podlahoviny jeho transformaci do zcela jiné podoby, v níž nyní slaví opět návrat na výsluní.